Thursday, June 10, 2010

perempuan dan berat badan

.....adalah sangat sinonim . kan ? toksah tipu ;P

saya adalah perempuan dan semestinya sangat sensitif dengan soal soal berat badan ye tak tipu . hee . dulu mase zaman sekolah menengah , saya tidak pernah pon timbang berat . not even once wa cakap luuu . 1st time timbang berat adalah masa dekat matrik . masa tuh , kami curi-curi masuk main golf - follow budak kelab golf training . masuk toilet , jumpa penimbang , terus semua buat muke jakun . maka , kami pon timbang lah berat . dan masa tuh , berat saya 62kg roughly . gila gemok kan !! dah la pendek 157cm je . tembam kan kan kan !

lebih kurang bentuk saya sekitar 2006 2007 dulu =P

kawan : weh , kau paling ringan ! giler ah ko !

aku : yelah . dah aku paling pendek *nangesssss


bila masuk u , baru la tersedar diri mahu kurus sikit . nak kaki cantik supaya bila pakai skinny jeans tak de kawan-kawan bising-bising cakap kaki kau gemuk ah weh pendek pulak tuh tak yah la duk pakai skinny jeans lagi buruk weh - kejam nya kawan2 saya . ni la bentuk kaki yang saya impi-impikan .



cantik kan ? tapi impian tinggal impian . kaki masih tak cantik sangat tapi syukur masih ada kaki kan . haa . syukur cepat . terus cakap dengan diri sendiri ALA PAKAI JE SKINNY TU LANTAK LE APE ORANG NAK KATE KAN * nak sedapkan hati sendiri hehe

kesimpulannya , sangat sinonim la kan perempuan dengan berat badan .

p/s : semenjak kerja ( praktikal je =P ) cuti neh , berat turun banyak sangat sampai semua risau tapi saya je tak risau sebab gembira tak yah susah2 berat turun . hehe . till then . take care :)

No comments:

Post a Comment